روزهایی به زیبایی شهریور

وقتی یه هفته منتظرش باشی

اما ....

اخه چرا این سردرد لعنتی باید امشب بیاد سراغ من

هرچند به خودم امیدواری میدم

که از امشب تا فردا شب هر جوری باشه

با هر دردی

من خوشحال ترینم

یه حس خیلی خوب دارم

امسال بیشتر هر سال ذوق دارم

چون همیشه عاشق هجده سالگی بودم

اما الان متوجه شدم

هیچ چیز توی زندگیم تغییر نکرده

من هنوزم دختر کوچیکه ی خانوادم

و هنوزم با وحید سر چیزای الکی بحث میکنیم

هنوزم من و خانوادم همونیم

حتی بعد از گذشت هجده سال

چه حس خوبی داره وقتی بعد از مدتها میای که بنویسی

بدون برگه ُ بدون خودکار

حتی فکر اینم نیستم که جمله بندیم خراب باشه

بدون فکر می نویسم

یه ساعت دیگه بیست و چهارم شهریور میشه

روزی که من اومدم

شهریور دوست داشتنی ۷۶ تا۹۴

چقدر خوشحالم که خودم دارم برا خودم متن مینویسم

تولدم مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 ب.ظ http://mygolf.blogsky.com

خوب اول تولد رو تبریک بگم یا درباره بحث هاتون با وخید صحبت کنم
در باب تولد که خیلی مبارک باشه ایشالله هزار و هجده سالگی
ولیکن در باب بحث با وحید کلا حق باشماست یعنی اصلا هرکی با وخید بحث میکنه خق با طرف مقابلشه
ههههههه(شوخی بود وحید(
هجده سالگی جذابه چون میشه انتخاب کرد
هر منتخبی که قرار فردا دولت مرد کشور و شهرمون شه
هجده جذابه چون گواهینامه میگیریم
هجده یعنی بدون قلم و خودکار اینقدر زیبا نوشتن
و از همه مهمتر هجده جذابه واسه اینکه دیگه دوران دبیرستان تموم میشه
زاد روزتون مبارک
هشتک وحید شوخی کردما
شاد باشید
همین

سلام علی جان
اول ممنونم بابت تبریک
چقدر خوبه که هنوزم به وبلاگا سر میزنی
کلا من باهر کی بحث کنم حق با منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد